fredag 23 augusti 2013

Uppdateringarnas Konung...




Och med det vill jag säga ett BESTÄMT njae :-)
Det är väl inte det att jag inte har något att säga eller vis, det är bara det att jag prioriterar tydligen hel fel. Borde ha lärt mig vid detta laget att vi människor är vanemänniskor och är det ärtsoppa på torsdag så är det, och har man börjat blogga så har man :-)

Helgen börjar iaf med light-shopping och sedan blir det till att starta Tapas-säsongen.
Det bjuds på Egen pizza se länk http://familjenmanssonskokbok.blogspot.se/2011/05/pizzabrod.html

Kycklingvingar o revbenspjäll...o kanske en del gott vin..u never know...eehh jo det vet man.

Morgondagen som egentligen var en Tivolidag som sedan utvecklades till en "Dansk Fleskesteg"dag
blir en skön soppa av sol öl o kanske årets sista dopp i poolen...givetvis efter att jag rensat bort ca 2kg av extremt döda flugor o humlor. Lite ljusare  än vanligt har det visat sig att humlorna är, kan kanske bero på att de snott ett o annat dopp i vår klordränkta oas.

Ha nu en bra helg o njut...för det skall denna Månsa göra....Peace..

Bjuder på en bild när min önskedröm änteligen slog in...Svägerskan plockade fram sitt stash av peruker och jag kände mig som en stjärna...

Sedan en bild på en terrier som helt givit upp.

Inga kommentarer: