fredag 15 februari 2013

Hänt i vecket!





Eftersom man nu kan konstatera att jag INTE är en good updater så får jag väl erkänna att även jag har brister...FAKK trodde aldrig den dagen skulle komma när man erkände nåt så dumt...

Några veckor har ju gått och en hel del har hänt.. Vi väckte ski..småungarna mitt inatten för  påbörja våran konvoj ner till deras fädernesland...Der Deutche deutcherland, resan gick som ett rinnande vatten!
Ett litet stopp på vägen ner för att hälsa på frugans systerdotter samt fylla magen med wienerschnitzel och öl...gick alldeles superenkelt, visade sig tom att jag var riktigt duktig på det :-)

Dagen efter gick turen till landets granne Los Alps... 

Inte ens lönt att gå in på hur trevligt och GOTT allting var där... MEN jag lovar detta, skulle mot all förmodan lotto eller v75 ge någonting denna helg så är det jag som packar ner hela skiten igen för att sedan göra om allt igen...

Det värsta är att mina småskitar börjar bli riktigt duktiga på att åka skidor... man får passa sig..
Lyckligtvis så håller jag fortfarande stången när det gäller pol...frugan :-)

Men man vet aldrig vad som komma skall..

Trevlig Helg...

ps. Om ni undrar varför lilleman ser så glad ut så kommer här svaret...Mycket socker = Mat

Inga kommentarer: